Alla inlägg under april 2009

Av Mia - 30 april 2009 11:11

Min Älskade Missan har varit försvunnen i flera månader, jag tror inte hon lever längre så jag tänkte tillägna henne en liten tanke...


Rest In Peace, min älskade vänn!! 

Av Mia - 29 april 2009 21:22

Utanför tågfönstret är det mörkt och kallt, jag fryser.. Vet inte varför allt känns så jobbigt och tungt just nu, det är ju nu som jag ska vara som lyckligast...

Ung, relativt snygg eller njae snygg är väl att ta i men söt då... 

Jag tar min examen som Barnskötare om ungefär en månad, har fått tag i ett sommarjobb och dessutom så är jag ju faktiskt även nyförlovad. 


Jag trivs jättebra med Johan, Älskar honom av hela mitt hjärta, skolan jo ja slutar ju snart inte så mycket fel där heller eller i och för sig många uppgifter att hinna göra men ändå. 


Varför känner jag mig såhär tom, och ledsen. Jag kan börja gråta för ingenting nu för tiden varför är det så här?! Varför kan jag inte bara få vara lycklig!?!?!?! 


Av Mia - 29 april 2009 21:02

Jag ber om ursäkt till er som faktiskt har läst min blogg tidigare att jag inte skrivit i den på länge. Det har hänt en hel del...


Jag är numer nyförlovad, bor i Linköping och pendlar för tillfället till Kisa lite sporadiskt eftersom jag läser till brnskötare där.

För övrigt så är jag färdigutbildad barnskötare sista maj!!! Och jag drar då iväg på en helgkryssning med mina nuvarande studiekamrater. 


Idag skulle min klass ha varit på en hel dags studiebesök till öland och kalmar, men jag var på ett möte på sjukhuset inför en arm operation som närmar sig med stormsteg så idag har ja hunnit me massor... eller inte..


För jag fick ta tåget till kalmar klockan ett och de hade problem med sina datorer i Hultsfred så att vi fick då gå av tåget och byta till buss i Vimmerby och åka till Berga med bussen och väl i Berga byta tillbaka till buss resten av vägen till Kalmar. Anlände till Kalmar 16.35 och mötte där upp av resten av min klass som satt och väntade på mig på bussen. Efter studiebesöket som för övrigt varade i två och en halv timme så fick jag åter åka till tågstationen. Och ta tåget därifrån till Linköping, denna gång utan förhinder i Hultsfred detta vet jag eftersom vi just nu rullar ifrån Hultsfred och jag kommer inte vara framme i Linköping förräns halv 11 ikväll.


Väl hemma ska jag packa inför helgen ska hem till Johans trakter och fira valborg, skafinjustera det sista på ett arbete och sen kolla av vad jag måste förbereda i morgon bitti. Imorgon är min sista dag på förskolan, shit känns jättekonstigt. Hela mitt liv känns skumt just nu, vet inte varför men allt är bvara så skumt.. Ta hand om er alla ni där ute!!


//Kramar en Mia på resande fot...  

Ovido - Quiz & Flashcards