Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Söndag - Del 1

Av Mia - 6 april 2008 22:36

Vaknade runt 10 gick upp och tog mina tabletter, gick sen och la mig bredvid Johan igen.. Somnade sen om och gick inte upp förräns cirka kvart över 12..


Gjorde mig i ordning.. Sötnosen hade fixat frukost så vi åt, och gick sen mot bussen...


Tog bussen in till Nordstan och gick därifrån in på Busstation...

En sväng förbi pressbyrå och Nils coffe...

Trodde inte mina ögon, där satt min kusin Therese och drak kaffe med sin nya kille...

Hon skulle tydligen också med bussen som gick 10 över 2... ( De va den Johan också skulle med..)

Det var kul att prata lite med henne, skönt att se henne lycklig igen.. för hon såg verkligen lycklig ut... Haha medbjuden på fest i sommar...


Sa sen hejdå till Johan, det blir ju inte lättare och lättare direkt...

:'(


Gick sen förbi bankomaten och sen till Espresso House, ( me de röda sofforna...=P)


Där satt Malin, Alexandra och Frida, Malin skulle med tåget till Habo som gick ca tre...

Malin lilla Malin, så himla synd att hon inte är volontär här i Göteborg.. fy vad kul vi skulle ha...

Rune ringde också,skönt att höra att han mår bättre... Riktigt jobbigt just nu, hoppas allt går bra i morgon! Hoppas han repar sig som han ska efter hjärtinfarkten... Kan bara hoppas just nu....


Frida, Alexandra och Jag åkte sen till Björkekärrs församlingshem...


 
 
Malin

Malin

7 april 2008 12:39

det är faktiskt typiskt mig att vara en del av en grupp som träffas mycket oftare än jag kan vara med. så var det för mig i skolan också och det är tråkigt! men jag är glad att ni vill vara med mig när det väl går. :) jag tänker även på dig och din farbror nu. ta hand om dig!

http://gularundaprickar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 31 maj 2015 21:11

Fick idag sovmorgon... vaknade av att barnen studsande upp i sängen och sa GRATTIS MAMMA! Fick frukost på sängen och fina teckningar av barnen..=) Åt min frukost och gick ner och myste lite med dottern framför tv:n. Sonen och mannen åkte och handlade...

Av Mia - 29 maj 2015 22:37

Var till tandläkaren idag och satte mig ner röntgade, hon kollade tänder och tandkött och jag väntade på domen.. Döm min förvåning när jag fick en trevlig överraskning när hon berättade att hon hittade tandsten på alla sina patienter men hittade inge...

Av Mia - 28 maj 2015 22:01

Känner mig bara så tom just nu. Försöker se dt possitiva med livet just nu men det mesta runt omkring gör det så svårt. Jag sitter med på ett ställe där jag en gång i månaden träffar andra ur gruppen och diskuterar olika frågor på dagordningen. Ikväl...

Av Mia - 14 juni 2011 23:59

Tiden går så fort så fort.. Känns som en evighet sen som jag skrev något här men det känns som om jag behöver skriva av mig ibland.Har nu jobbat i vikariebanken sen i November... Leo har börjat på dagis och livet rusar fram.. Det händer så mycket.. ...

Av Mia - 2 november 2010 16:05

Jag är så trött på alla problem man springer in i hela tiden.. När man tror att allt äntligen ordnat upp sig och man ser ett ljust i den avskyvärt långa tunneln, ja då fasen kommer man till en mörk kurva så man inte ser utgången längre.. Var på möt...

Ovido - Quiz & Flashcards