Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Mia - 10 juli 2008 16:21

Fy va de e kul att gå på stan ida... eller kanske inte...

Tar sån tid och jag vill just nu typ bara hem...


Jag vill bara hem till min säng och sova...


Sova, sova,  säng, säng, säng, sova, sova, säng, säng, säng...sova!

Av Mia - 10 juli 2008 12:43

Jag är förkyld igen... Kanske inte så konstigt i och för sig, var till min massör idag.. närmare bestämt i morse... Så nu e ja lite mör och förkylningen bröt ut direkt.. den passar väl på när den får tillfälle..


Jag gick runt lite på stan i en liten stund innan Pappa och Birgitta plockade upp mig och vi begav oss mot Linköping...


Sitter nu hemma hos Birgittas bror Bennet.. det är jättevarmt, ja har ont i huvet men annars är det bara bra... Dom ska dricka kaffe och sen ska vi gå lite i affärer och sen åka hem igen...


Vill hem, plantera om mina blommor och sen lägga mig i soffan och slö titta på tv resten av kvällen för att sen släpa mig i säng runt 10...


Hoppas ni alla har det bra, i era vardagar.. många vet jag har flyttat andra har fått nya jobb medans visa bara njuter av semestern... Ha det så bra så ses/hörs vi via denna blogg... Ta hand om er! Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards