Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Mia - 7 juli 2008 20:35

Mitt liv känns just nu sorgset, trasigt och allmänt förvirrat..

Vet inte vad jag bör känna eller vad jag bör göra...


Gamla vänner finns inte mer, känns som om vi hamnat så långt ifrån varandra...

Jag växte och förändrades under året i Göteborg... Jag vet att endel av mina underbara vänner har jag kvar medans andra nu försvunnit ur mitt liv...


Försöker få ordning på mitt liv.. söker jobb, letar lägnhet och känner mig allmänt lost just nu...


Finns några som jag kan ty mig till och som jag kan umgås med och bara vara mig själv känns ju skönt det i alla fall..

Min sötnos underlättar ju en hel del också..


Pratade med min moster idag, det va jobbigt fick mig att inse hur mycket jag faktiskt saknar dom...Moster och hennes man, morbror och hans sambo, lasse, ante, clara, christopher, cassandra, och sen morfar, och mormor så klart... Känner mig mer förvirrad än någonsin.. va så glad för bara någon dag sen, att ett samtal kan förändra så mycket...men men...


Men men orkar inte skriva mer just nu.. känner mig bara så ledsen och förvirrad... //Kramar Mia

Ovido - Quiz & Flashcards