Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Mia - 20 maj 2009 08:49

Tåget smattrar mot rälsen där det rullkar fram, jag är på väg, på väg till skolan i och för sig... Men en annan sak tar min examen som barnskötare om mindre än en och en halv vecka!!! Nästa torsdag då är jag färdigutbildad, har för hoppningsvis fått mitt intyg och kan bara vara i alla fall ett tag...

Ska möta föräldrar där, det riktigt pirrar i magen när jag tänker på det... 

 Vi ska ut och äta på en restaurang... det var länge sen, sist var det då jag fyllde 20 och min älskade sambo tillsammans med mina vänner ordnade så vi skulle äta gott för att fira för att sen festa... 

Blir ingen fest på torsdag eftersom jag ska upp tidigt och åka på kryssning med mina då utexaminerade barnskötar kollegor!!!! 


Men fest blir det!! Fredag  den 5':e blir det fest däremot!!


AHHHHH   Snart slipper jag skolan för en liten stund i alla fall!!!

Puss och Kram alla glada är snart framme i Kisa dags att plocka ner datorn och göra sig i ordning för avstigning....  

Ovido - Quiz & Flashcards