Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Mia - 24 maj 2009 21:39

Idag har jag och Johan hunnit med massor, diskat,  lagat mat att frysa in,  plockat, klippt gräs, och kollat lite på tv och planerat inför veckan som kommer.


Imorgon ska jag ha en askultationsdag på en förskola här i närheten, Johan ska jobba och sen ska vi nog försöka att få lite gjort här hemma, mina föräldrar kommer hit för att fira min examen på torsdag.

 

På tisdag ska jag klippa mig och gå med Johan och kolla lite på vart vi kan äta med mina föräldrar på torsdag.


Onsdag i skolan hela dagen... :s


Torsdag: MIN EXAMENSDAG!

Vi ska vara vid Rimforsa strand och ha det trevligt, sen ska mina föräldrar hämta upp mig innan vi beger oss till Linköping och en trevlig kväll för hoppningsvis!


Fredag, Då åker Mia med sina ny utexaminerade klasskompisar på en Kryssning!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards