Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Mia - 25 maj 2009 14:51

Ännu en askultationsdag är nu till ända, känns så skönt har inga askultationsdagar kvar nu och räknar ner tills torsdag en jobbig dag kvar nu och det är den på onsdag, torsdag, ja då ska vi bara ha det bra och njuta av dagen! Tjoho! Snart får jag börja jobba och tjäna pengar som jag inte behöver betala tillbaka... Csn är bra men jobbigt då man måste börja betala tillbaka...

Ska sommarjobba hela sommaren och försöka njuta av de lediga helgerna... för den delen så viss det är ca åtta timmar om dagen men dagen är ju inte slut för det...

Carpe Diem - Något jag kommer att försöka leva efter i fortsättningen så gott det går i alla fall!


Kram till er alla där ute.. nu ska jag dega framför tv:n förtjänar jag efter denna dag...

Ovido - Quiz & Flashcards