Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Mia - 3 mars 2008 22:26

För att vara sjuk e detta sent...

Ska nu alldeles straxt stänga av datorn å lägga den på bänken i sovrummet..

Va tvungen att kolla hur bussarna går i morrn, trots att man e sjuk så måste jag på ett möte i morgon.. går inte ställa in om man inte gör det en vecka i förväg.... Aja... de e bara att pallra sig upp... ska på mötet men sen raka vägen hem och sova igen...

Men ha det så bra så skriver ja eventuellt om ja hinner/ orkar i morgon... Kram och God natt alla trogna läsare...=0)

Av Mia - 3 mars 2008 20:04

Tog en lååång sovmorgon... Vaknade halv 11, men gjorde som jag lovat Johan... somnade om och vaknade något senare.. Närmare bestämt halv tre..


Jag hoppade då in i duchen och fixade sen lite frukost... 2 mackor och te.. tror de börjar bli standard...

Sen dess har ja inte gjort så mycket..tittat lite på tv... Kollade klart på den sista dvd skivan i boxen om "skärgårdsdoktorn"...

Pratade lite med Johan...


Somnade  en sväng på soffan, tog tag i disken, kändes som ett måste, åt lite glass för att förminska febern... ska ta tag i "lumiddag" nu...  ( min jättefina förkortning för lunch/middag...) Eller snart.. slog över till 4:an och uptäckte att Anna Pihl precis skulle börja... Titta klart på det, sen så mat... 

Uppdaterar kanske lite mer senare, får se om jag orkar...


Ovido - Quiz & Flashcards