Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Mia - 31 mars 2008 20:31

Malin, du är bara för underbar! Du ska veta hur bra det känns att jag har dig, Alexandra och Frida som mina vänner!...

Jag vet vart du finns och jag hoppas att du hör av dig till mig om det är något... 

Ta hand om dig gumman! Saknar dig massor! hoppas vi ses eller hörs snart igen! Puss och kram skumbanan =0) 

Av Mia - 31 mars 2008 20:15

Vaknade klockan 8 i morse, tog en snabb dusch, hoppade i kläderna och gick iväg till jobbet...


Gick upp till kontoret, la mina saker inne på mitt kontor, tog med mig inneskorna och gick in till Änglagården...


Barnen är så underbara! I morse så sa de att de saknat mig... ( Några av dom hade till och med träffat mig igår under gudtjänsten...)  

 Haha, det är så underbart, de kan ha kul med nästan ingenting... Lite vatten och grus... Kan bli så kul tro mig.. finns inget bättre än lera enligt många av barnen....=0)


Gick sen in i församlingshemmet, slängde i mig lite lunch som bestod av kyckling och ris... Sen gick Jag, Tove och Linda till skolan...

Linda och Tove gick ner till Stillhetens rum och jag gick och satte mig i cafeterian... Det är ju alltid bra att ha en som sitter i ett avskilt rum och sen jag som sitter där många går, där jag syns och där de bara kan byta några ord med mig när de går förbi eller bara köper en bulle i cafeterian...


Ca: kvart över 1 så gick jag ner till de andra i stillhetens rum... Satt där ett tag, men Linda och Tove behövde gå tidigare för att hinna med bussen så jag va kvar lite extra och stängde sen när eleverna behövde gå till sin lektion... Sen gick jag åter tillbaka till Församlingshemmet...


 Tog med mig posten påväg till mitt rum... kollade mailen, diskade undan, och gick sen ut till Änglagården igen... Där det var dags för lite mellanmål...

Korv som man rullar i tunnbröd... De dagar jag är inne på Änglagården äter jag i alla fall som jag ska... hinner inte alltid göra det annars tyvär...


De sista barnen hade inte gått hem när jag slutade så jag lämnade dem men Mariette och Jerker...

Kollade sen mailen en sista gång plockade med det sista, plockade ur diskmaskinen och gjorde lite smått och gott innan jag tog mina saker och gick hem...


Tog posten ur postlådan och gick sen in till mig... Kollade igenom posten, betalade de räkningar jag fått...


Ja sen ja kom hem har ja inte hunnit göra så mkt mer än tt titta på 2 avsnitt av CSI, Anna Pihl... ( tittar jag på just nu.. det är paus...)

och sen ska jag väl bara ta mig något litet och äta, förhoppningsvis prata med Johan och Birgitta och sen är det bara Natti natti... 

Ovido - Quiz & Flashcards