Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Mia - 17 mars 2008 23:08

Vaknade det snöade...:'( 

Gick till Änglagården,vi hade samling.. innan vi gick ut och lekte i snön...Grävde i sandlådan gick ju lagom bra me snön men ändå.. några barn blev ledsna, de ville inte ha snö i ansiktet... Lunch, lite vila och fika innan det var dags att gå ut och leka i snön igen...

Barnen åkte på stjärtlapparna nedför kullen vid församlingshemmet...

Det var inte mycket snö men litegran.. 

Några av barnen frös så jag tog med mig dom in och lekte lite innan mellanmålet...

Sen fick de lov att leka lite inomhus tills föräldrarna kom för att hämta dom..  Vips så var klockan halv 5 och det var dags för mig att plocka ihop mina saker, gå in till församlingshemmet och kolla i lite papper och sen va de bara att gå hem...


En relativt lugn kväll framför tv:n och lite choklad och te innan jag gick och lade mig, löte ett soduko och släkte sen lampan och somnade...

 God natt!



Av Mia - 17 mars 2008 20:05

 Jag vet att jag inte skrivit på länge, men jag känner att jag inte orkat eller haft tid till att göra detta...

 Jag har haft lite bättre/roligare saker för mig...



Ovido - Quiz & Flashcards