Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Mia - 7 mars 2008 23:56

Tja, som sagt har inte gjort så mycket mer...

Tittat på tv:n, tvättat, bäddat rent...

Kollat en dvd sida på nätet... Homeenter.com.

5 dvd:er betala för en... Bra pris tycker ja, en enda hake, måste handla en dvd inom 6 månader för 179 kronor... ska jag nog klara av, sån film mal som jag är... Pratat lite med Alexandra.. Ska dit i morgon.. känns kul! längtar, en kväll med trevligt sällskap säger jag inte nej till...


tja, druckit te, skrivit lite kom ihåg inför i morgon, på vägen från kyrkan måste jag springa förbi jobbet och hämta plastfickor och skriva ut lite...


Men men, nä nu ska jag ta tag i mig själv.. klockan är faktiskt 01:05 och jag ska nu gå å lägga mig, ska ju faktiskt upp relativt tidigt i morgon...

Puss & Kram och nyp i stjärten för att citera en föredetta kollega till mig Britt-Marie Broman...


Nä jag är alldeles för trött för att både skriva och stava, så God Natt!

Av Mia - 7 mars 2008 17:29

Vaknade runt 9 gick upp, gjorde mig i ordning, och gick sen ner för att hinna med 11:35 bussen från skrabbe...


Vä inne vid Centralen så gick jag och tog ut mina biljetter...

Mötte sen Alexandra vid Espressohouse med de röda sofforna.... =0)

Sen gick vi för att ta ut hennes biljetter...


Vi ville sen fika, men det var massor av folk vid Espresso House vid Centralen så vi gick till Espreso House på Nordstan i stället...

Sen in till Guldfynd för att kolla länken till mitt armband, så ja fick vänta där i en halv evighet innan det blev min tur... Alexandra hann till och med att springa i lite affärer medans jag väntade.. Hade nog till och med varit smartare att ta en kö lapp innan vi började fika, tror vi fick vänta i över 40 minuter...

Fick hjälp och sen gick vi vidare... Till Din bok... åt sen lunch vid Pizza Hut, Sen in i BikBok, Lagerhouse, och några andra otroligt spännande affärer... Hittade typ inget...


Ja, sen åkte vi till Backa Plan, gick in på coop, handlade det jag skulle ha... Alexandra ska försöka hinna handla innan vi ses i morgon...

Ja, påväg tillbaka så sprang vi förbi Kicks också, Alexandra skulle handla ett Nagellack... Sen gick vi mot busshållplatsen jag såg min buss stå på busshållplatsen, så det var bara att springa... Och jag hann...=0)..

Skickade ett Sms till Alexandra, sen var det bara att vänta tills bussen va framme vid skrabbe... På vägen hem så vinkade ja till en av ungdomsledarna som satt i en bil.. sofia... en snäll tjej...


Väl hemma så, gick in med matkassen i hallen, gick till brevlådan, tog in posten...Både min, Mike och Emmas och Ulla och Leifs, Alla e bortresta utan jag, så nu e jag ansvarig för att ta in posten och att vara kattvakt också...=0)


Sprang upp med matkassen, in me varorna i kylen, tog tvätten och gick ner i tvättstugan, tog faktiskt innervägen genom Ulla och Leifs lägenhet..

Ska ju trots allt umgås lite med katten så att hon inte känner sig ensam...

Så ja gick ner med tvätten laddade maskinen, sorterade tvätten ochdå kom hon ner för att hälsa på mig..

Gick upp i Leif och Ullas lägenhet, la in deras post på deras köksbord.. och släppte sen ut katten och gick upp till mig...

Startade tv:n och bytte om till mjukiskäder...

Tror inte att jag ska göra så mycket mer ikväll, men jag uppdaterar nog kanske lite senare...


Av Mia - 7 mars 2008 17:20

Hej igen.. Nu är det ett par dagar sen jag uppdaterade min blogg... Detta beror på att jag varit sjuk... De som frågat, nu vet ni varför jag inte uppdaterat..


De dagarna har mest bestått av att jag gått upp någon gång på eftermiddagen, ätit något... Lagt mig framför tv:n och  där legat resten av eftermiddagen/ kvällen tills det var dags att sova igen... och där i mellan försökt fixa något snabbt att äta...


Ovido - Quiz & Flashcards