Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Lägeravslutning...

Av Mia - 30 mars 2008 23:07

Vaknade klockan 8 av att barnen gick runt och sa att de vaknade redan klockan 6... ( de va jättestolta, ja tyckte bara de va lite jobbiga.. men men...) Men klockan var egentligen bara sju, Sommartid....


Packade ihop mina saker, gjorde mig i ordning, åt frukost.. Gick upp me mina saker till mitt kontor...


Sen gick vi i samlad trupp mot kyrkan, men vänta lite nu.. "Det fattas tre stycken vart är dom...??"  Låste upp, hämtade tjejerna som borstade tänderna inne på toaletten...  

Låste och larmade och gick sen nu va alla me... mot kyrkan...


Fixade psalmböcker, fixade me lite blommor och sånt...

Ja hade glömt att jag skulle ha förbönen.. fick so m tur var hjälp av Carina att få fram den ur en annan bok.. tur.. men otr att jag glömde men det var så mycket annat att tänka på...  


Men men det gick bra och det mesta gick somd et skulle efter gudstjänsten så gick jag ner till församlingshemmet för att släppa in sommarkonfirmanderna... ( de hade en träff idag, och jag skulle vara med som ledare...)


Började med att titta på en film, om Auschwitz ... det var en hemsk film, men tror det var bra för konfirmanderna.. lite undervisning.... och sen lunch... ( Eda lagade maten, så den smakade gudomligt!)


Åt, sen lite efterrätt, några chokladbitar... och sen åter till lite undervisning...Sammarbetsövningar...

Innan det var dags för konfirmanderna att gå hem.. 


Plockade ihop mina saker, kollade meilen och gick sen hem... plockade ur väskan drog på en film... CSI.. och sjönk sen ner i soffan... Birgitta ringde men hon lovade att ringa i morgon i stället för hon hörde hur trött jag var...

 tittade lite på tv:n, pratade lite med Johan...


Vet inte vad klockan var men jag somnade på soffan, och vaknade när klockan passerat 9, trots att jag ställt ett larm vid 7 för att jag skulle kunna vakna då.. men tji fick jag..


Har tittat lite mer på CSI, pratar just nu med Johan, ska snart sova....


Endel har frågat mig när ja skulle uppdatera bloggen igen.. Nu är det gjort i alla fall delvis...

Kram och Go Natt!!! 

 
 
Malin

Malin

31 mars 2008 15:43

Hej vännen! Jag har undrat var du har hållit hus. hihi. hade tänkte höra av mig, men sen glömde jag visst det... hör av dig om du vill prata eller nåt! jag saknar dig! puss puss

http://gularundaprickar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 31 maj 2015 21:11

Fick idag sovmorgon... vaknade av att barnen studsande upp i sängen och sa GRATTIS MAMMA! Fick frukost på sängen och fina teckningar av barnen..=) Åt min frukost och gick ner och myste lite med dottern framför tv:n. Sonen och mannen åkte och handlade...

Av Mia - 29 maj 2015 22:37

Var till tandläkaren idag och satte mig ner röntgade, hon kollade tänder och tandkött och jag väntade på domen.. Döm min förvåning när jag fick en trevlig överraskning när hon berättade att hon hittade tandsten på alla sina patienter men hittade inge...

Av Mia - 28 maj 2015 22:01

Känner mig bara så tom just nu. Försöker se dt possitiva med livet just nu men det mesta runt omkring gör det så svårt. Jag sitter med på ett ställe där jag en gång i månaden träffar andra ur gruppen och diskuterar olika frågor på dagordningen. Ikväl...

Av Mia - 14 juni 2011 23:59

Tiden går så fort så fort.. Känns som en evighet sen som jag skrev något här men det känns som om jag behöver skriva av mig ibland.Har nu jobbat i vikariebanken sen i November... Leo har börjat på dagis och livet rusar fram.. Det händer så mycket.. ...

Av Mia - 2 november 2010 16:05

Jag är så trött på alla problem man springer in i hela tiden.. När man tror att allt äntligen ordnat upp sig och man ser ett ljust i den avskyvärt långa tunneln, ja då fasen kommer man till en mörk kurva så man inte ser utgången längre.. Var på möt...

Ovido - Quiz & Flashcards