Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Mia - 18 januari 2008 13:57

Klockan ringde klockan halv 4 i morse.. de va segt att gå upp vill ja lova, låg kvar tills klockan 4 sen tog jag tag i mig själv och gick upp...


Idag ska jag åka hem till mina hemtrakter, varför ja kallar det hemtrakter? Jo för att ja åkte förbi min hemort eller min hemstad om man nu föredrar att kalla det för de.. Ja skulle nämligen till Östergötland, närmare bestämt Horn... Hem till min söt... saknar honom..


men tåget gick inte ända till Horn, den gick till Kisa, där träffade ja en av mina goa vänner som skulle ha varit me på kvällen men som hade fått förhinder.. Fia, Hon är en av dom som betyder göör mycket för mig!

Sen kom Johan, Fia åkte och vi tog bussen ut till Horn...


Kom hem till Johan, ja tänkte passa på att vila lite de gick ju bra... eller inte.. till en början gjorde det men sen helt plötsligt från ingenstans så kommer det en f*rbannad plastorm flygande... MORR...MORR... shit va rädd jag blev...

 De va jobbigt att förlåta Johan där ett tag, men okej då en gång.. hoppas bara att han inte gör om de...

(Denna helg va ganska skrämmande, ni förstår längre fram vad jag menar, de va lixom svårt att inte bli rädd.. Shit va ja e lättskrämd, kallar andra det men ändå...)


Åkte sen in till Ankies Lägenhet (Johans pappas flickvänn..)

Byte om och gjorde mig i ordning, sen gick jag och Johan hem till Victor..

Frida, en av mina vänner är tillsammans med en av mina gamla killkompisar Victor så vi skulle hem till honom och äta...


Det var en underbarkväll, med många skratt, underbart sällskap och FANTASTISKT god mat...  För att inte tala om desserten,  DET VAR JORDGUBBAR PÅ DEN.....

Vi som var där... Victor, Frida, Johan och Jag... Senare på kvällen dök även Jennifer upp för att vara lite social.. ( vi skulle alla 5 ha gått till Brygghuset men de bidde inte så...) men vi stannade å va sociala me resten av victors familj..


Det var som sagt en kul kväll men ja, tiden gick å varken jag eller Frida hade sovit särskilt mycket natten till fredag eftersom vi båda rest från Göteborg samma dag så blev det en ganska tidig kväll..



Ovido - Quiz & Flashcards