Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Mia - 29 januari 2008 18:45

Hmm, gick till skolan, va typ 5 minuter sen.. mina ben shit, hela min kropp känns skum, bara väntar på att jag ska bli sjuk igen...

Har ont i varenda muskel, och nacken ska vi inte tala om...

Men jag klarar mig, e glad att min värk går över, det finns ju andra som har det värre och har jätte ont jämt...


Ja men tiden på skolan gick jättefort idag, kom in ganska mycket folk och pratade med mig, vi vek fåglar och det var jättekul.. för de andra gångerna har det kommit in några till oss men idag kom det ganska många =0)..

Sen gick jag hem en sväng hade en timmes lunch å tänkte passa på att äta lite...

Åt en snabblunch, gick sen ut i förrådet, tog mopeden och körde till jobbet.. låste fast mopeden å upptäckte till min fasa att mitt bakdäck var helt platt...


Försökte få tag i våran vaktis Martin men ja kunde inte hitta honom, så ja gick in till Änglagården å fikade mellis med dom...

Sen var det bara att fixa fikat till eftermiddagsgruppen "unga röster"...

hmm, de gick bra å sjunga å så.. sen fick ja stempla noter och fixa å dona, jobbade över i en timme idag... skulle sluta kvart över 5 men ja slutade inte förräns kvart över 6..


krånglade me att få in mopeden i ett förråd så att den slapp stå ute i natt...

Men sen begav jag mig hemmåt.. så nu sitter jag här, har ätit lite, kollat mailen, och uppdaterat bloggen..har även pratat lite me lillbrorsan på msn kul att prata lite med honom, det var länge sen sist... Saknar honom... och lasse..

Men jag  saknar Johan också.. konstigt... njae.. men ändå, funderar på att slå honom en signal.. lutar åt att jag nog gör det... aja orkar inte skriva något mer nu.. så, Kram å hej leverpastej.. =0)

Av Mia - 29 januari 2008 11:09

Klev upp ganska tidigt typ 8.. klädde på mig,

Sen följde Alexandra mig till bussen, tog buss 17 in till Hj. Brantingplatsen.. och bytte där till 25:an... var hemma vid Skrabbe vid typ halv 9.. Tog sen genvägen genom skogen hem..

Sen dess har jag inte gjort så mycket.. Ätit frukost..( kräm och te).. å sen tittat på en film (Transporters..) fanns inget på tv:n så då bidde det en film.. just de har uppdaterat och är snart färdig med att uppdatera klart min blogg....

Ska alldeles straxt gå till Skolan....

Uppdaterar nog min blogg lite senare igen... 

Ha det så bra tills dess... Kram och Hej...

Ovido - Quiz & Flashcards