Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Mia - 26 januari 2008 15:43

Bidde ingen ridning idag...

Therese, hon som äger hästen ringde mig i morse klockan 10... hmm, hennes dotter va sjuk nu igen så hon kunde inte möta mig idag.. så det blev ingen tur till stallet idag...

Blir en slappdag, de va ett tag sen sist...

och jag känner att det kanske är just det som jag behöver...

bara sitta framför tv:n å hänga hela dan.. lyssna på lite musik å göra nästan ingenting...

Ska laga lite mat sen, men det är nog det som blir mest avancerat idag....


hmm, kollade statistiken för min blogg idag..

Jag måste ha ett väldigt intressant liv... trodde att det typ inte skulle vara någon som läste min blogg... men ja hade nog lite fel...

Aja, bra eller dåligt det vet jag inte...      


Men men nu ska jag fortsätta att lata mig...=p Skriver kanske lite ikväll..

Har nog inget bättre/roligare för mig ändå... Kram å hej...


Av Mia - 26 januari 2008 00:31

Nä nu ska jag nog gå och sova, ha det så bra, borde kanske ha gått och lagt mig för flera timmar sen men aja de e ju bara fredag en gång i veckan ;P...

Men jag skriver kanske en rad eller två i morgon efter att jag kommit tillbaka från stallet... Sov så gott, Kram och God Natt...

Av Mia - 26 januari 2008 00:10

Saknar Johan, men det känns bra att de har varit på Brygghuset ikväll... utan mig för visso, men huvudsaken är ju att de haft det kul... 


hmm, saknar att umgås med dom men så går det när man tar jobb i stora staden Göteborg... längtan hem är större än någonsin, men har jag gett mig in på någnting så ska jag banne mig klara det...

Hmm skulle jag få som ja ville så skulle jag vilja vara hemma i Vimmerby med min familj, mina katter, min lilla vovve och men min underbara Johan..  

Varför ska det vara så svårt att få vara riktigt lycklig? När jag flyttade hit var ja så  glad att få börja om på nytt med ett "nytt" liv...

Men sen förändrades allt, på bara några veckor så blev det helt plötsligt mycket svårare att åka tillbaka till Göteborg... Fast jag är otroligt glad att det blev som det blev, nu gäller det bara att härda ut.. de sista månaderna... Jag trivs ganska bra på jobbet å mina arbetskamrater och mina volontärkollegor gör det lättare att stå ut.. men nu är det ju så att det  finns något eller någon hemma som drar lite mer... Miss u...


Ovido - Quiz & Flashcards