Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Mia - 31 januari 2008 17:58

Hmm, Öppet hus idag...

Det va kul, barnen lekte massor och de flesta ville inte gå hem... thihi, då känns det som om man lyckats ...=0)

Sen var det Handledarsamtal, har nu fått mitt nya schema, å så.. kommer va genomslut i nästa vecka...


12 timmar upp på fyra dagar, shit.. skulle inte ha gått upp mer än max 10 timmar va dealen från början.. hoppas bara att jag orkar med det...


Träffade Alexandra  vid EspressoHouse, sen gick vi till bokhandeln...

och sen åt vi lunch på Pizzahut.. sen upptäckte jag att min mobiltelefon var borta... Gick då tillbaka till bokhandeln... Och de hade fått in min telefon =0)....


Sen gick vi till Lindex och tittade lite på kläder, köpte mig en ny sporttopp...Sen gick vi till Wedis skor, de hade halva priset på rean, alltid lika underbart!!

hittade mig ett par lite varmare vinterskor... jag ska spraya dom ett par gånger innan jag använder dem första gånge.. 


Men nu ska jag gå till jobbet börjar jobba halv...

ha det så bra skriver kanske när jag kommer hem igen... kram och hej...



Av Mia - 31 januari 2008 00:18

Kom fram till jobbet, pratade med Mikael lite inför kvällen... Sen tog jag godiskassan och gick ner till ungdomarna som stod och väntade nere i hallen...


Jag tog med mig dom ner till ungdomscaféet och sen så hjälptes vi åt att möblera om nere i källaren...( Alla möbler stod huller om buller i det stora rummet, p.g.a. att vi skulle göra om nere i källaren.. så nu är det både om målat och om möblerat....)


Vi hjälptes åt att placera ut alla möbler och det droppade under tiden in fler och fler ungdomar.. när möbleringen va klar dammsugade en av tjejerna och jag fick hjälp att plocka fram både läsk och godis ur förrådet...


Sen satt vi där nere i källaren och umgicks och pratade strunt... sen gick jag en sväng upp till övervåningen..


Tänkte hälsa på Eda som hade hand om maten till Centerpartiets möte... (De hade bokat stora salen i församlingshemmet för att där ha sitt årsmöte..) Pratade lite med henne, sen dök helt plötsligt Mikael upp... sen satt Mikael, Angelica och Jag och åt smörgåstårta.. kanongått...!!! (Angelica är en av ungdomarna som brukar vara med på Caféet... )


Gick sen ner till ungdomarna igen för att vara lite social.. tiden gick och klockan blev 21:00 typ... Så då bestämde jag mig för att ta upp min te mugg upp till köket och diska den... Då haffade Eda mig och tyckte att jag borde smaka på hennes Cheeskake...


Den var KANONGOD!! Det godaste jag smakat på väldigt länge...Gott!!

Gick sen ner till källaren igen sista halvtimmen... vi plockade sen undan och vid typ halv 10 gick vi alla därifrån... jag fick som tur är skjuts av Mikael hem för de blåser något otroligt här..


Man går åt vänster, men på något lustigt sätt så går man ändå åt höger....


Kom hem, drack lite mer te, tittade lite på tv, pratade me Johan på msn, sen ringde han =0) sitter å pratar lite så jag ska sluta skriva nu.. ha det så bra alla... Kram och Hej...

Ovido - Quiz & Flashcards