Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Mia - 3 februari 2008 19:00

Ja, som sagt var, Unga röster skulle medverka i söndagsmässan idag... så då var det bara att kliva upp, äta frukost och bege sig till kyrkan..

Bäst som jag gick på vägen så plockade Janne (medlem i kyrkorådet) upp mig på vägen.. Han skulle vara kyrkvärd idag...


Så ja, det vara bara att börja hjälpa till, slå upp dagens texter, placera i papper i psalmböckerna och sen hjälpa till att plocka fram fika.. Sen dök Agnes och Emma från Unga röster upp, så Karin började sjunga igenom några texter med dem.. Sen dök även Stefanie upp även hon en av de som tillhör de Unga rösterna..


Ja, sen startade mässan, den va lite seg idag, kan bero på att jag var på mässor hela dagen igår.. och de mässorna var så bra att jag inte riktigt kände mig varken delaktig eller "Närvarande" på mässan idag...

Sen var det, det sedvanliga kyrkkaffet... Efter det slutade jag...

Jocke var också på mässan,(Jocke är en av killarna som brukar komma till Cafeét på Torsdagarna, han är även en av konfirmand hjälpledarna...)

Han var där för att kolla dom konfirmander som var där..

Efter mässan tyckte han att jag skulle följa med honom till Ica Maxi och handla... aldrig kul att handla.. blir liite roligare om man är två...


Så vi åkte ut till Maxi, handlade och åkte hem igen.. Jocke e ju lite större än mig så han försökte hela tiden jäklas genom att försöka putta mig i diket...Snällt?? Näe inte direkekt, men ja börjar bli van....hmm..

När vi kom fram till vägskälet så gick vi åt olika håll...

Jag gick hem till mig.. lade mig på soffan för att titta lite på tv.... Startade datorn, loggade in på msn och drog på en film...

Tror jag är påväg att bli sjuk, för att jag brukar inte somna bara sådär om jag inte är extremt trött, på väg att bli sjuk, eller redan är sjuk...


Minns inte riktigt när jag vaknade, men Johan hade skrivit till mig på msn så jag skrev tillbaka, pratade me honom mestadels av kvällen antingen via msn eller via telefonen...(Saknar honom massor...men nu är det inte långt kvar tills jag får träffa honom igen...) Sen åt jag varma mackor till middag, orkade inte göra något avancerat... Spelade även lite Attack på facebook.. å  ja vann... tjoho va de va kul... att vinna e lite kul.. inte lika kul att förlora...

Sen loggade jag ut från datorn och gick och la mig och sov...

Ovido - Quiz & Flashcards