Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Mia - 16 februari 2008 13:41

Vaknade någon gång under natten, somnade om och vaknade igen klockan 6, då hade luften i madrassen försvunnit, pumpade den igen .. och sen somnade vi om igen… vaknade 8 då luften var ute ur madrassen igen, då gav vi upp bäddade i min smala säng och gick sen och lade oss igen…

Resten av morgonen sov jag gott…

 

Gick upp ganska sent, åt lite frukost…

Tja lördagen var lugn, tittade på tv, och bara umgicks…

Det var skönt att inte göra så mycket, tror jag behövde en dag då jag inte gjorde så mycket...

Det är skumt, att när man umgås med en person så blir man bara så lugn…

Så är det med mig.. Varje gång när jag träffar Johan så blir jag så lugn, kanske är så att jag känner mig trygg… jag vet inte…

 
Ovido - Quiz & Flashcards