Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Mia - 4 februari 2008 20:00

Tja, då var det Måndag igen..

Det var segt att vakna, för jag ville bara ligga kvar och sova, men tji fick jag.. Det var bara att gå bort till församlingshemmet och lämna mina saker på kontoret för att sen gå in till Änglagården...

Förmiddagen bara försvann, barnen var ute och lekte och det sa bara svosh och sen var det bara att gå in och byta om för att sen gå iväg till skolan...


Data teknikern höll på i Mediateket/stillhetensrum, installerade en massa datorer så de va lite rörigt idag, men det kom en massa ungdomar idag så tiden bara försvann...


Therese hade skickat ett meddelande, vi hade bestämt att vi skulle träffas idag i stället, ödet ville annorlunda, hon hade fått ryggskott stackarn...


Fortsatte sen till jobbet och kollade mailen, åt lite lunch, (han inte äta innan jag gick till skolan idag... så därför åt jag nu istället...) Vattnade lite blommor.. stackars blommor de höll på att torka ut stackarna.. fy va ja fick dåligt samvete... Gick ner till Cafeét, sorterade godiset och slängde tomma kartonger... Klockan sprang iväg ännu mer, så när jag var klar med det så var det bara att plocka ihop mina saker och gå hem...


Hmm sen ja kom hem tja, han inte mer än precis innanför dörren innan telefonen ringde de va min söt som ringde... Blev lite gladare.. plockade i ordning det värsta, gjorde i ordning lite te och kade mig på soffan, har ont i huvudet idag oxå.. blä  huvudvärk e ingen hit men ändå.. det är bara att stå ut...

Har kollat på tv, städat lite och ätit... sitter nu här och pratar me några vänner på msn...

Tja ska inte göra så mycket mer, sitta här, kolla facebook, mailen, eventuellt prata me Birgitta å Johan i telefonen de märx...

Tja ska försöka gå och lägga mig någotsånär tidigt idag... ja, skriver väl i morgon.. Kram och God Natt...

Ovido - Quiz & Flashcards