Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Mia - 29 februari 2008 20:47

4 år sedan det var skottår senast... Idag är det den 29 februari, inte ofta man säger det...


Tog en lite längre sovmorgon... Städade undan det sista i lägenheten..

Sen tog jag 25:an in till Centralen 5 över 11, Klev av vid Nordstan och gick sen runt och tittade lite på H&M och i några andra affärer... 


Gick till Informationsdisken inne på Nordstan... Maria och hennes syster var försenade, så jag haffade en Metro och ställde mig och läste den...


Sen dök Maria och hennes syster upp...

De sa hej då, och Maria och jag gick till lite olika affärer, handlade Jeans och några t-shirts till Johan...( Marias pojkvänn, min kusin..)


Tja, sen gjorde vi inte så mycket mer, vi åkte till Ica- Maxi i Torslanda..

anmälde så att jag fick ett Ica-kort så ja kunde ansluta mig till deras själv-scanning system... Tog liite kortare tid i kassan om man säger så... hade en person framför mig...


vi åkte sen hem och lagom i rondellen hemma så säger Maria..något i stil med.. " Här ute var jag och snurrade igår..." Men såå typiskt.. å sen bara för att hennes batteri till mobilen dött så kunde hon ju inte ringa mig och fråga heller...


Aja, sen tog vi det lungt, gjorde lite mat, drack lite vin, pratade lite me våra Johan... (Maria me min kusin och Jag med min pojkvänn..)  

Ja God Natt ...



Ovido - Quiz & Flashcards