Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Mia - 7 februari 2008 20:20

 Eftermiddagen och kvällen… 

Hjälp, hände massor, kommer nog inte kunna säga allt..


  

Men Torsdagsklubben var som vanligt… det var härligt att vara tillbaka, fick till och med några kramar…=0)

Vi sjöng, hade andakt, och sen fick de pärla pärlplattor… 


Och mitt i när jag pärlade som bäst så ringde Mormor… Min mosters tvillingar var nu födda!!! Tjoho… och som det ser ut så gick allt bra. =0) Det blev en flicka som vägde 3220 gram när hon föddes och en liten pojke som vägde 2795gram. Flickan kommer nog troligtvis få heta Cassandra med ”C” för att mamman heter Camilla. pojken ska troligtvis få ett namn på ”R” eftersom pappa till tvillingarna heter Robert…


Jag är så himla glad för deras skull.. Känner att jag någon helg längre fram vad det lider, måste ta mig till dom och hälsa på… 



Ja sen fortsatte kvällen, Kände mig så lycklig… tiden på Caféet bara försvann… Spelade lite biljard, spelade Yatzy, Lite kortspel och trevliga samtal med underbara människor…


Sen var klockan helt plötsligt halv 10 och det var dags att gå hem… eller gå hem är väl en underdrift.. Jag hoppade som en liten lycklig ”smurf” nästan hela vägen hem… 


Kvällen försvann lika fort den.. pratade i telefon med Birgitta och Johan… (Hmm, ja vet att det är sååå ovanligt… =p, har fått det påpekat, men det hör ju till min dag så jag måste ju få nämna det…)   


Ja, sen var det bara dags för sängen och sova…

Av Mia - 7 februari 2008 13:18

Klev utanför dörren, det var någonting stort och runt på himlen... Tror det kallas för sol… =0)


Man har ju nästan glömt hur den ser ut, Skönt att den visar sig lite då och då… Lever på hoppet att det snart är vår… Vår i luften…   '


Jag har inte hunnit göra så mycket idag, gick upp, och sen gick jag till jobbet.. Jag vaknade lite små trött, å små grinig.. Men solen fick mig på bra humör..


Kom bort till jobbet, fixade fika, och hade rytmiken.. Pratade med några mammor, diskade, plockade undan, städade undan..  Sen gick jag hem, är ledig mellan 12:30-14:30… så ja solen sken fortfarande… så UNDERBART!!!  Gick och småsjöng hela vägen hem… Så upplyftande, känner mig så glad!


 Tja, har ätit lite lunch, varit nere i tvättstugan.. Nu sitter jag bara här vid datorn… Tittar även på en Dvd… Ska försöka hinna ta en dusch innan jag ska tillbaka till jobbet…  


Ska börja med Torsdagsklubben idag igen, hoppas att de är snälla… Sen är det café ikväll också… Men ja ska sluta skriva nu… Men skriver nog ikväll efter caféet…  

Ovido - Quiz & Flashcards