Direktlänk till inlägg 15 februari 2008

Fredag... Hem!! =0)

Av Mia - 15 februari 2008 13:40

Ja, vi gick upp, åt frukost, packade ner det sista och sen begav vi oss till Centralen… Vi tog 10:05 bussen från Skrabbe.. På vägen till Centralen så skrev jag lite med Alexandra och vi bestämde att vi skulle träffas på Centralen innan Johan och jag åkte hemåt..

 

Så vi bestämde att vi skulle ses vid Espresso House.. Så Johan och jag gick dit, såg att sofforna var lediga och bestämde att vi skulle slå oss ner där och vänta…

Jag sprang då iväg och köpte lite frukt, en tidning och en trisslott åt pappa och lite choklad att tugga på…

 

Väl tillbaka hos Johan så pratade jag med Johan om jag skulle springa iväg och kolla vart ifrån bussen skulle gå… Hmm märks att jag inte bott i Göteborg så länge… För jag visste inte vart Swebussexpress hade sitt ”kontor” /informationsställe…

Men efter lite om och men så hittade jag dit och fick veta vart vi skulle gå efter att vi fikat med Alexandra…

 

När jag kom tillbaka till Johan så satt han där och såg allmänt söt ut med en kopp kaffe framför sig..

Ska erkänna att jag lånade hans mugg en liten stund frös som en liten gnu… =0)

Sen messade Alexandra och jag gick för att möta henne, sen köpte vi fika och gick och satte oss hos Johan.. Vi satt där och pratade en liten stund.. Haha.

Ja lovar dig gumman allt kommer lösa sig… tids nog, frågan är bara hur och när…

Ja sen följde Alexandra oss till bussen, och sen bar det äntligen av hemåt... =0)

Bidde lite less på att bara sitta så i Borås tror ja det var så hämtade jag datorn i packningen för att uppdatera bloggen lite (Hade inget Internet men hade ju ett par dagar att uppdatera så jag skrev dom i Word och sparade för att sen när jag får tillgång till Internet uppdatera bloggen lite snabbt…)

 

Ja bussresan hem va mysig… Synd att jag måste åka tillbaka till Göteborg själv...

Visst bussen va inge bekväm och det var obekväma säten, jag fick åksjuke illamående men det gjorde inte så mycket… Johan var ju där…

 

Väl hemma så mötte Birgitta oss på Stationen, Sen åkte vi hem till min Kusin Johan och hans flickvän Maria, Jag skulle få låna Johans uppblåsbara madrass, ty det kändes som om den skulle vara bättre än min smala säng.

 Innan vi åkte från stan va Birgitta tvungen att handla, så de blev en tripp förbi Odal och handla fågelmat och sen in på Ica för at handla mat, sen hem…=0)

Hälsade på Cilla (min underbara vovve…) Sa hej till pappa, och katterna…

Kändes helt underbart att vara hemma, jag gick upp till ”mitt” gamla rum med packningen och gick sedan ner för att hjälpa Birgitta med att packs in varor och laga mat…

Visade runt Johan lite och sen fixade jag och Birgitta lite mat... Ja resten av kvällen ... Tittade vi på lite tv, åt mat, och bara ”var”.

Sen så pumpade vi madrassen, bäddade och gick och lade oss...

  

(Senast ändrad 21:35 )

    

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 31 maj 2015 21:11

Fick idag sovmorgon... vaknade av att barnen studsande upp i sängen och sa GRATTIS MAMMA! Fick frukost på sängen och fina teckningar av barnen..=) Åt min frukost och gick ner och myste lite med dottern framför tv:n. Sonen och mannen åkte och handlade...

Av Mia - 29 maj 2015 22:37

Var till tandläkaren idag och satte mig ner röntgade, hon kollade tänder och tandkött och jag väntade på domen.. Döm min förvåning när jag fick en trevlig överraskning när hon berättade att hon hittade tandsten på alla sina patienter men hittade inge...

Av Mia - 28 maj 2015 22:01

Känner mig bara så tom just nu. Försöker se dt possitiva med livet just nu men det mesta runt omkring gör det så svårt. Jag sitter med på ett ställe där jag en gång i månaden träffar andra ur gruppen och diskuterar olika frågor på dagordningen. Ikväl...

Av Mia - 14 juni 2011 23:59

Tiden går så fort så fort.. Känns som en evighet sen som jag skrev något här men det känns som om jag behöver skriva av mig ibland.Har nu jobbat i vikariebanken sen i November... Leo har börjat på dagis och livet rusar fram.. Det händer så mycket.. ...

Av Mia - 2 november 2010 16:05

Jag är så trött på alla problem man springer in i hela tiden.. När man tror att allt äntligen ordnat upp sig och man ser ett ljust i den avskyvärt långa tunneln, ja då fasen kommer man till en mörk kurva så man inte ser utgången längre.. Var på möt...

Ovido - Quiz & Flashcards